marți, 9 octombrie 2012

Papuci ortopedici de la Bumbi.ro

Suntem cu totii parinti si stim cat de greu este sa facem fata provocarilor din fiecare zi. Chiar nu mai avem nevoie de probleme de genul cu ce o sa il imbrac sau incalt maine sau cand vine frigul, ca deja a inceput sa bata vantul, insa este in natura noastra de parinti sa ne gandim la toate acestea. De aceea ne tot propunem sa iesim la cumparaturi si in fiecare zi apare cate ceva si amanam pe ziua urmatoare. Eu am descoperit secretul si va spun cum se face. Si azi vorbim despre papuci ortopedici, pentru ca vine frigul si nazdravanilor nosti le place tare mult sa se plimbe. Ei bine, atunci cand doarme micutul/micuta bine, intru pe Bumbi.ro si incep sa caut acesti papucei ortopedici care sunt foarte buni din primele zile in care incepe sa mearga in picioare sau de cand incearca sa faca primii pasi. Acestia asigura o pozitie corecta a piciorusului in timpul mersului si dezvoltarea unui mers corect. Ceea ce este foarte important pentru viitor, pentru ca este mult mai greu si mai scump de a remedia decat de a preveni.
Papuceii normali nu au talpa intarita si nici partea din spate care ajunga peste glezne pentru a oferi sustinere intensa, pentru a nu putea sa isi puna piciorul in pamant asa cum le vine la indemana ci drept si corect. Insa sa ne intoarcem la metoda simpla de facut cumparaturi. Am omis sa va spun ca inainte sa ma pun la calculator intai iau un metru de croitorie si ii masor talpa ca sa vad cati centimetri trebuie sa aiba papucii. Asa, dupa ce am ales modelul care imi place, daca este marimea de care am nevoie il comand pe loc, daca nu, dau un telefon si ii spun sa imi faca unul din acelasi model insa la marimea de care am eu nevoie. Trebuie sa astept putin mai mult, insa merita, pentru ca asa papucei frumosi si de calitate nu am mai gasit nicaieri. In plus, la magazinul asta nu platesti taxe de transport. Nu-i asa ca e foarte avantajos? Astfel papucii ajunga la mine acasa in cateva zile si eu nu mai trebuie sa ma deplasez nicaieri daca nu am timp. Ce ziceti sa faceti si voi la fel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu